Սոցիալական Մեդիա Մարքեթինգ
Այժմ բոլորն այս կամ այն ձևով օգտագործում են սոցիալական ցանցերը: Եվ ամեն դեպքում մենք նկատի ունենք 3,6 միլիարդ մարդ: Սա մեծացնում է թիրախային լսարանի ճիշտ նույնականացման կարևորությունը:
Աշխարհում 3,6 միլիարդ մարդ ակտիվ է սոցիալական ցանցերում: SMMHub-ն ունի կրեատիվ սոցիալական մեդիա մենեջերների թիմ, որը կօգնի ձեզ մեծացնել ձեր ներկայությունը սոցիալական մեդիայում:
Կարևոր չէ՝ դուք տեղական խանութի սեփականատեր եք, թե հսկայական ազգային ընկերություն: Սոցիալական մեդիան ձեր բիզնեսի մարքեթինգային ռազմավարության անբաժանելի մասն է: Սոցիալական մեդիա հարթակները օգնում են կապ հաստատել հաճախորդների հետ, բարձրացնել ապրանքանիշի իրազեկությունը, ավելացնել ուղղորդումների և վաճառքների քանակը:
Սոցիալական մեդիան հսկայական ներուժ ունի բիզնեսի համար, քանի որ սպառողները սովոր են ամեն օր մուտք գործել դրան և ծանոթանալ բազմաթիվ ապրանքանիշերի և ընկերությունների հետ: Այնուամենայնիվ, այն նաև հսկայական մարտահրավերներ է ներկայացնում բիզնեսի համար, քանի որ այն անընդհատ փոփոխվող տարածք է, որը պահանջում է մշտական ուշադրություն և նորացում:
Սոցիալական մեդիայի զարգացող միտումներին հետևելը կարող է դժվար լինել, ուստի խորհուրդ է տրվում այս աշխատանքը վստահել մասնագետներին: Թվային մարքեթինգային գործակալությունը, ինչպիսին է SMMHub-ը, երաշխավորում է, որ նրանք պահպանում են վերջին միտումները և օգտագործում դրանք՝ բարձրացնելու ձեր ապրանքանիշի տեսանելիությունը, հետևորդները և ներգրավվածությունը: Մենք ստեղծում ենք սոցիալական մեդիայի առավել գրավիչ բովանդակություն, հաճախակի կապ ենք պահպանում ձեր լսարանի հետ և վերահսկում ենք, թե որ սոցիալական մեդիա ռեսուրսներում են ներդրումներ կատարում այլ ընկերություններ:
Հետազոտությունները ցույց են տալիս, որ տեքստի և տեսանյութի ձևաչափը սոցիալական մեդիայի բովանդակության ամենահետաքրքիր տեսակն է: Մեր նվիրված սոցիալական մեդիայի թիմը հետևում է բոլոր կանոնավոր թարմացումներին և փոփոխություններին, որպեսզի միշտ մնա սանդուղքի վերևում:
Որոնման Համակարգի Օպտիմիզացում
Որքան բարձր եք Google-ի արդյունքների էջերում, այնքան ավելի շատ սեղմումներ եք ստանում
Որքան բարձր եք Google-ի արդյունքների էջերում, այնքան ավելի շատ սեղմումներ և թրաֆիկ կստեղծվի ձեր վեբկայքում: Այն ձեռնարկությունները, որոնք ունեն ՈՀՕ(SEO)-ով օպտիմիզացված կայք, բերում են ավելի շատ հաճախորդներ և աճում են երկու անգամ ավելի արագ, քան նրանք, ովքեր չունեն: Մեր ՈՀՕ(SEO) փորձագետներն այստեղ են՝ ապահովելու, որ ձեր կայքը միշտ լավ վարկանիշ ունենա:
Առաջին հայացքից, ՈՀՕ(SEO)-ի նպատակն է բարձրացնել ձեր կայքի վարկանիշը որոնման արդյունքներում: Այնուամենայնիվ, նա դուրս է գալիս դրանից: Ձեր վեբ կայքի վերջնական նպատակն է ավելի ու ավելի շատ թրաֆիկ առաջացնել և բարձրացնել ձեր բիզնեսի փոխակերպումը: Արդյունավետ կայքը կարող է դա անել ձեզ համար:
Շատ բաներ կան, որոնք պետք է հաշվի առնել, երբ խոսքը վերաբերում է կայքին: Դարձրեք ձեր կայքը ՈՀՕ(SEO)-ի համար հարմար, օգտագործեք ճիշտ հիմնաբառեր, պատկերներ և այլն: Որակյալ և տաղանդավոր մարդկանց թիմը, ովքեր ունեն գիտելիքներ և փորձ այս ոլորտում, կարող են հրաշքներ գործել ձեր կայքի և հետևաբար ձեր բիզնեսի համար: Լավ վարկանիշ ունեցող կայքը երաշխավորում է, որ ցանկացած ոք, ով փնտրում է ձեզ նման ապրանք կամ ծառայություն, կտեսնի ձեր ապրանքանիշի անունը իր էկրանին:
ՈՀՕ(SEO)-ի օպտիմիզացված կայքի մեկ այլ առավելությունն այն է, որ այն ոչ միայն մեծացնում է ձեր առցանց ներկայությունը, այլև առավելություն է տալիս ձեր մրցակիցների նկատմամբ: Ի վերջո, որքան բարձր է ձեր վարկանիշը, այնքան ցածր է ձեր մրցակցի վարկանիշը:
Բովանդակության Մարքեթինգ
Բովանդակության Մարքեթինգը կարող է ձեր ապրանքանիշին տալ ամեն ինչ։
Մենք չենք կարող խոսել թվային մարքեթինգի մասին և մոռանալ, որ Բովանդակությունը թագավորն է: Լավ բովանդակության մարքեթինգը կարող է հաճախորդ-մատակարար հարաբերությունները վերածել վստահելի հարաբերությունների: Բովանդակության մարքեթինգը կարող է ձեր ապրանքանիշին տրամադրել ամեն ինչ՝ սկսած բիզնեսի աճից մինչև ապրանքանիշի դրական համբավ ստեղծելը:
Հետազոտությունները ցույց են տվել, որ մարդկանց գրեթե 80%-ը նախընտրում է հոդվածների շարք, քան գովազդ:
Մարդկանց մոտ 70%-ը համաձայն է, որ Բովանդակային մարքեթինգը ստիպում է իրենց ավելի կապված զգալ և ավելի մոտ լինել ապրանքի կամ ապրանքանիշի հետ: Դա իսկապես բավականին պարզ է. Եթե դուք չունեք արդյունավետ բովանդակության մարքեթինգ ձեր բիզնեսի համար, դուք կորցնում եք հսկայական հնարավորություններ:
Ժամանակակից թվային աշխարհում բովանդակության մարքեթինգը, անկասկած, լավագույն և ամենաարդյունավետ միջոցն է՝ ինչպես հաստատված, այնպես էլ պոտենցիալ հաճախորդներին հասնելու համար: Բովանդակային մարքեթինգի արդյունքները հեշտ է վերլուծել։ Սա նշանակում է, որ րոպեների ընթացքում դուք կարող եք պարզել, թե ինչն է աշխատում, ինչը ոչ: Մշտական իմպրովիզացիա, հմտություն, ստեղծագործականություն և հետևողականություն այն է, ինչ անհրաժեշտ է լավ բովանդակային մարքեթինգի ռազմավարություն կառուցելու համար:
Երբ բովանդակությունը ճիշտ օգտագործվում և պլանավորվում է, կարող է ստեղծել ձեր ապրանքանիշի անհատականությունը և ձեր բիզնեսի հիանալի պատկերացում կազմել այցելուի մտքում: Լավ բովանդակությունը կարող է ազդել մարդու մտքի գործընթացի վրա: Մենք գիտենք բովանդակության մարքեթինգի ներուժը և երաշխավորում ենք, որ այն առավելագույնս օգտագործում ենք՝ ելնելով մեր հաճախորդների շահերից:
Որոնման Մարքեթինգ
ՈՄ-ը ձեր ձեռքբերման ամենաարդյունավետ միջոցներից մեկն է
ՈՄ- ը ձեր թիրախային լսարանին հասնելու ամենաարդյունավետ եղանակներից մեկն է, անկախ ձեր բիզնեսից կամ փոքր ձեր բիզնեսից: Մեր որոնման շուկայավարման թիմը համոզվում է, որ որակյալ տանում է եւ ավելի օրգանական լսարան բերելու ձեր բիզնեսի նկատմամբ:
ՈՄ- ում ներդրումներ կատարելու հիմնական առավելություններից մի քանիսը ներառում են.
ՈՄ- ը փոխակերպում է. Փոխարկումը չի նշանակում ավելի շատ վաճառք: Դա կարող է նաեւ նկատի ունենալ, ավելի շատ մարդիկ, որոնք գրանցվում են ձեզ համար Տեղեկատուի թարմացումներ, նոր բաժանորդներ, նույնիսկ մրցույթի գրառումներ:
ՈՄ- ն կենտրոնանում է փոխակերպման բոլոր տեսակների վրա: Այսպիսով, դրան ամփոփելով, ՈՄ- ում ներդրումներ կատարելը միայն կօգնի ձեզ ավելի ուժեղ առցանց ներկայություն կառուցելուն:
Բարելավված տեսանելիություն. Ըստ Google- ի, որոնման գովազդը կարող է բարելավել ապրանքանիշի իրազեկությունը 80% -ով, նույնիսկ եթե ձեր գովազդները չեն կարողանում ստանալ ցանկալի քանակությամբ կտտոցներ: Այսպիսով, հաջորդ անգամ այս մարդը ցանկանում է նմանատիպ ծառայություն գնել, նրանց մեծ հավանականություն կա, մտածելով ձեր ապրանքանիշի մասին: Դա մեզ համար շահեկան իրավիճակ է:
ՈՄ- ը հիանալի տարբերակ է տեղական շուկայավարման համար. Չնայած, ՈՄ- ը հիանալի գործիք է վեբ կայքի այցելությունները վարելու եւ փոխարկությունները մեծացնելու համար անհրաժեշտ է հիշել, որ եթե տեղական շուկայավարում եք, ՈՄ- ն օգնում է նաեւ դրան: Օրինակ, դուք ունեք սրահ, եւ երբ ձեր տարածքի մոտ գտնվող մեկը որոնում է «սրահի ծառայություններ ինձ մոտ», դա ձեր ապրանքանիշի համար կարեւոր է: Սա այն դեպքում, երբ ՈՄ- ը հարմար է:
Google գովազդներ
Google- ի գովազդները թույլ են տալիս հասնել հաճախորդներին
Ով չի գնել որեւէ ապրանք, նախքան այն գնելը: Google Ads- ը առցանց գովազդային պլատֆորմ է, որը հնարավորություն է տալիս բիզնեսներ ստեղծել եւ գործարկել գովազդներ, դրանք տեսանելի դարձնելով հավանական հաճախորդների համար: Google Ads- ը թույլ է տալիս հասնել այն հաճախորդներին, ովքեր գուցե չեն ճանաչում ձեզ, բայց փնտրում են այնպիսի բան, ինչպիսին պետք է առաջարկեք:
Գոյություն ունեն բազմաթիվ եղանակներ, որոնցում Google գովազդները կարող են օգնել ձեր բիզնեսին: Մենք պատրաստվում ենք թվարկել եւ բացատրել դրանցից մի քանիսը այստեղ:
Մարկետինգային նպատակներին հասնելը
Մենք լիովին օգտվում ենք գովազդի տարբեր ձեւաչափերից եւ առանձնահատկություններով `ձեր գովազդը ձեր հատուկ բիզնես նպատակներին հարմարեցնելու համար, ինչպես ձեր գովազդի համար ավելի շատ հեռախոսազանգեր ստանալու կամ տեսանյութերի գովազդ օգտագործելու համար: Մարկետինգի նպատակները, ինչպիսիք են հաճախորդներին ներշնչելը ձեր կայքում գործողություններ կատարելու համար, այցելեք ձեր խանութ, տեղադրեք ձեր դիմումը եւ այլն: Կարելի է հասնել Google- ի գովազդի միջոցով:
Մենք թիրախավորում ենք ձեր գովազդը հիմնաբառերով
Երբ մենք գովազդում ենք ձեր ապրանքանիշը Google-ում, մենք օգտագործում ենք որոշակի հիմնաբառեր՝ օգնելու ձեր գովազդը թիրախավորել առնչվող տերմիններ որոնող մարդկանց համար: Մենք նաև ապահովում ենք ձեր գովազդի ցուցադրումը օրվա որոշակի ժամերին և նշելու որոշակի վայր և լեզու:
Հստակեցնելով ձեր թիրախային լսարանը
Երբ մենք գովազդում ենք վեբկայքերում և բջջային հավելվածներում, որոնք ցուցադրում են Google-ի գովազդը, մենք կարող ենք ավելի կոնկրետանալ՝ ընտրելով հաճախորդների տարիքը, ում ցանկանում եք հասնել, նրանց այցելած կայքերի տեսակները և նրանց հետաքրքրության ոլորտները:
Վճարեք ըստ արդյունքների:
Google-ի գովազդի միջոցով մենք կարող ենք սահմաններ դնել, թե որքան եք ցանկանում ծախսել և վճարել միայն այն դեպքում, երբ հաճախորդները/դիտողները շփվում են ձեր գովազդի հետ, օրինակ՝ սեղմելով ձեր տեքստային գովազդը կամ դիտելով ձեր տեսագովազդը:
Գովազդի չափելի կատարում
Մենք կարող ենք արագ հետևել ձեր գովազդի արդյունավետությանը և հեշտությամբ փոփոխություններ կատարել՝ ավելի լավ արդյունքներ ստանալու համար:
Կրոսպլատֆորմային գովազդներ